Produkter

 

 

 

Argus produktkatalog

 

 

Leveringsbetingelser

 

   

 

Totalentreprenør Kurt Lunthe sitt styringssystem

 

 

Revisjonslogg Argus Safedoc

(Rev. 01.07.2020)

 

 

 

 Priser:

Produkter Kostnad pr. år

Argus Dokumentsenter:

5500,-

Argus Safedoc dokumentbase med automatisk
logopålegg på dokumenter: 

5500,-

Brukertilgang. pr stk.

900,-

Gjestebrukertilgang i Argus Dokumentsenter:

 400,-

Argus Rutinesamling for BA-bransjen:

2200,-

Argus-appen, pr. bruker:

265,- til 295,-

 

 

Prisen for lagring av data er kr. 0,- inntill man passerer 5 GB. Deretter er prisen for lagring kr. 1000,- pr. 5 GB. 

(Alle priser per år og eks mva) 

Kjøp tilgang


Argus-appen
 med sjekklistemodul, avviksmodul mm.

Argus gjøres mer tilgjengelig og brukervennlig. Den nye mobilappen vil kunne gi deg tilgang til:

HMS-håndboken, sjekklistemodul, avviksmodul, oppslagstavle og nyttige lenker. Etter hvert vil du også få tilgang til ditt eget område som du selv er herre over.

Sjekklistemodulen er Argus sitt nyeste verktøy på prosjekt-fronten. Dette er en modul hvor du lager dine prosjekter etter sjekkpunkter og ikke en ferdig sjekkliste. Du bygger altså din egen sjekkliste av relevante punkter som passer ditt prosjekt. Du kan også opprette egne punkt, og når du er ferdig sender du det hele som en liste i PDF med bilder og beskrivelser til f.eks. en e-post. For mer informasjon om bruk, klikk her (evt. kopier linken inn i din nettleser): https://app.argus.no/info/support.html  

Skulle du være i en bransje som ikke har behov for sjekklistemodul, så er resterende muligheter i appen noe for alle andre bransjer også.

Har du håndbok i app fra Argus, så redigerer vi håndboken din når det passer deg, uansett når det er på året. Eller når det faktisk er endringer av betydning. Den delen av boken som inneholder sikkerhet og regelverk oppdaterer Argus kontinuerlig. Er det endringer i lov eller forskrift behøver du ikke vente på neste års bok for å være «up to date».

Argus-appen er en abonnementsløsning. For tilgang kontakt Argus.

 

Argus Dokumentsenter

Argus Dokumentsenter er plassert i Windows sin nettsky Azure. Her har vi bygget nødvendig funksjonalitet for effektiv håndtering av relevante systemdokumenter. I denne modulen finner du også en glimrende blankettmodul som gjør det lett å håndtere alle funksjoner i Byggesak dersom du påtar deg oppgaver som er søknadspliktige. Denne modulen kan kjøpes som et selvstendig produkt.

Se presentasjonsvideo for Argus Dokumentsenter her 

Se presentasjonsvideo for Argus Byggesak her 

Ønsker du en demonstrasjon med prøvetilgang, kontakt oss på 482 38 135 eller 3550 5152.

 

 

Argus Safedoc med logo på dokumenter og systemhåndbok for effektiv bruk

Argus Safedoc er en søkbar samling med Word-dokumenter som svarer på krav til den dokumentasjon som kreves av et foretak i henholdsvis Arbeidsmiløjøloven, Forurensningsloven, Plan- og bygningsloven, EN-NS-ISO 9001:2008/2015, EN-NS-ISO 14001:2004/2015, samt en rekke produktstandarder for både industri, bygg og anlegg. Og når vi sier «svarer på krav» betyr det at vi gir deg et forslag som stemmer med hva som forventes – og som du med små justeringe kan tilpasse ditt behov – og svært ofte kan de også benyttes uten justeringer. Legger du inn logoen din i programmet faller den automatisk inn på alle dokumenter du laster ned til egen maskin eller inn i Argus Dokumentsenter om du ønsker den muligheten.

Vi leverer Argus Safedoc i følgende varianter:

» Argus Safedoc for HMS/Internkontroll – alle bransjer.

» Argus Safedoc for Transportbransjen.

» Argus Safedoc for BA – alle bygg- og anleggsfag.

Felles for alle variabler her er at det er systemhåndboken for de ulike bransjer som er nøkkelen til både nødvendig kunnskap og hvilke dokumenter du skal bruke når.

Se presentasjonsvideo for Argus Safedoc her 

 

 

Miljøfyrtårn

Grunnpris pr. foretak (2 – 3 ansatte må møte til opplæring)  for bistand til sertifisering etter kravene til Miljøfyrtårn:  kr. 5.000,-

Grunnprisen dekker Argus sine utgifter til godkjenning av medarbeidere i Miljøfyrtårnordningen, samt tilrettelegging for eget oppstartmøte i Argus sin regi.

Forøvrig faktureres kunden for faktisk medgått tid for den tid opplæring og tilrettelegging tar. Vår konsulenttimepris er pr. 1. januar 2019 kr. 1.250,- pr. time.

Alle priser er eks. mva.

 

Priser andre produkter

Disse produktene kan ikke kjøpes på nett. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg.

Produkter Pris
Kvalitetsplaner for søknadspliktige tiltak pr. stk. 350,-